עֲגָלָה
cload
Liquid error (sections/header line 1197): Could not find asset snippets/alireviews_aggregateRating.liquid

לפני שקונים ארון

22 יוני, 2022

ארון הוא אחד מפתרונות האחסון והעיצוב החשובים בכל בית, קשה לדמיין את הבית שלנו בלעדיו. למעשה, סביר להניח שבבית נמצא יותר מארון אחד. ארון בגדים, ארון מזווה, ארון אחסון לכלים, ארון לצעצועים, ארון ציוד משרדי ואנחנו בטוחים שתוכלו לחשוב על עוד ועוד שימושים. אחד היתרונות הגדולים של הארון, הוא היותו פריט עיצובי לכל דבר. כך, לא משנה מה תבחרו לאחסן בתוכו ובאיזה בלאגן הפריטים ימוקמו, חיצונית – הארון יבטיח הרמוניה וזרימה בחלל הביתי שלכם.
 
מסגריית אגן ברזל מתמחה בהתאמת הצורך האינדיבידואלי עבור הלקוח, כך שתוכלו להגשים את החזון העיצובי שלכם.
 
ישנם כמה סוגים של ארונות שהינם הנפוצים ביותר, וחשוב לעמוד על ההבדלים ביניהם על מנת להחליט מה מהם תרצו לשלב בביתכם; ארונות בהתאמה אישית שאנו נכין ונייצר עבורכם, ארונות עם דלתות נפתחות או ארוניות ברזל.
 
ארונות בהתאמה אישית ועל פי מידה –  מסגריית אגן ברזל היא מסגרייה בבעלת אישית עם עובדים של שנים המתגאים בפעילות וייצור כחול לבן. העובדה שמדובר בגוף פרטי ומשפחתי, רק תחזק את העיצוב האישי שלכם שיעשה על פי מידה ובהתאם למבוקשכם. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר שלנו, או יותר טוב לבלוג המקצועי ולהתמקצע בחומרי הגלם, המידות והנפחים שתרצו. לאחר מכן, נעזור לכם להחליט יחד מה תהיה התוצאה הסופית.
 
ארונות דלתות נפתחות \ ארוניות ברזל – המבנה הקלאסי והמוכר של ארונות עם דלתות הנפתחות כלפי חוץ, כמו ספר. לארונות עם דלתות נפתחות יש יתרון שהוא גם החיסרון אך למעשה זה יעזור לכם להחליט על איפה למקם אותם בחלל הביתי. ארונות עם דלתות הנפתחות כלפי חוץ יתאימו בדרך כלל למטבח, כיוון שפתיחת הדלתות אל החלל הרחב היא אפשרית והגיונית. בעוד שבחדר השנה או אבמטיה שיתכן שהשטח יהיה יותר מוגבל, תרצו דווקא דלתות הזזה:
 
ארוניות ברזל – דלתות הארוניות וכן היקף הארונית כולה יהיה בנוי מתכת יפה ואיכותית, על פי מידה שתחליטו. אפשר להשתמש בדלתות למטרת סגירת ופתיחה, ואפשר להחליט כי הארונית תהיה פריט עיצובי במרכז החלל ובכך להתגבר על מכשול נוסף – עיצוב עדכני במרכז חדר גדול וריק. כמו כל דבר טוב המציע פתרון אולטימטיבי, ארונות כאלה יהיו יותר מבוקשים ומחירים יקבע בהתאם לחומר הגלם ולגודל. אבל על זה אפשר תמיד לדבר איתנו ולהתייעץ.
*אנחנו במסגריית אגן ברזל מאפשרים צביעה לפי כל צבעי מניפת RAL, כך שהאפשרויות הן רבות ואין מגבלה בכל עיצוב שתבחרו.
 
 
אז דיברנו על סוגי הארונות, להם יש חומרי גלם שונים לייצור כמו ברזל או נירוסטה. עתה, נרצה ללתת לכם קהל לקוחותינו כמה טיפים כאשר אתם ניגשים לבחירת גודל הארון:
 
  1. מחקר מקדים - כמו כל תחום, ראוי שתעשו קודם כל מחקר מקדים. תיגשו לשלל חנויות ותראו מה מדבר אליכם, גובה, רוחב, צבע, פריסת מדפים בתוך הארונות או יותר מקום לתלייה, האם מנגנון הזזה נכון לכם יותר או שאולי דלתות נפתחות מספק את הצרכים שלכם.
  2. מיקום הארון - אחרי מחקר אישי, במהלכו חקרתם את ההעדפות שלכם והצרכים שלכם, חשוב להבין איפה תרצו למקם את הארון שלכם. במאמרים אחרים שלנו ציינו את חשיבות בחירת חומר הגלם הנכון, כזה שיעמוד מול נזקי קורוזיה ומים (נירוסטה) או מול נזקי הזמן והמשקל (ברזל), או ויזואליות בלבד (אלומיניום). ולכן, מיקום הארון יושפע מבחירת חומרי הגלם: חדר האמבטיה, חדר השינה, בפינת הברביקיו, במטבח וכן הלאה.
  3. מה השימוש העיקרי של הארון – האם תרצו למקום אותו כארון אחסון למצעים או אולי מדובר בארונית קטנה באמצע הסלון להנחת כמה פרטי נוי, שלטים וכוסות תה מהבילות ? האם האחסון הוא לשימוש יומיומי או ״שגר ושכח״ באיזה מחסן? ארון רחב ונמוך או צר וארוך?
 
לקריאה של מאמרים מקצועיים נוספים, גשו לבלוג המקצועי שלנו והתרשמו משלל האפשרויות שמסגריית אגן ברזל מציעה. 
 
אנו מודעים לגמרי למגבלות של תקופת הקורונה ועשינו מאמצים רבים על מנת להנגיש עבורכם הלקוחות שלנו את המוצרים המוגמרים בצורה מקוונת, נוחה ושירותית. לאחר שהשלמתם את ההזמנה, אנו נדאג לשלוח את מה שבחרתם אליכם במהרה. כך למשל, שולחן שהוזמן היום – יגיע אליכם בטווח של שבועיים בלבד. השירות שלנו כולל משלוחים חינם לכל הארץ.
הגעתם עד כה, וקראתם את כל המאמר? החלטנו לשדרג את המחיר שלנו בעוד 5% הנחה ולהעניק לכם קוד קופון: DANI_BLOG-FIVE
תתחדשו ותרכשו! 
 

פוסט ישן יותר פוסט חדש יותר