עֲגָלָה
cload
Liquid error (sections/header line 1197): Could not find asset snippets/alireviews_aggregateRating.liquid

נירוסטה - הפלדה שאינה מחלידה

04 אפריל, 2022

נירוסטה

הנירוסטה היא סימן מסחר רשום של חברה גרמנית בשם טיסנקרופ, אשר מקצרת את המילים בגרמנית שמשמעותן ״פלדה שאינה מחלידה״. בעברית, נתנו לסגסוגת ברזל זו את המילים הנרדפות ״פלדת אל-חלד״ המעידים על יתרונותיה הברורים וחוזקותיה אל מול חומרי גלם אחרים אשר משתמשים בהם בייצור רהיטים, פרטי נוי ופתרונות עיצוב לבית.
 
פלדת אל חלד קיבלה את שמה בשל אחת התכונות העיקריות שלה המהווה גם את אחד מיתרונותיה הברורים; היא מכילה שכבת כרום של לא פחות מ10.5 אחוזים ממשקלה. שכבה זו עמידה באופן מובהק לחדירתם של אוויר ומים, ובכך מייצרת שכבת הגנה למעטפת המתכת אותה עוטפת. בעצם כך, נמנעת פעולת החלודה והקורוזיה הידועה לשמצה אשר פוגעת בתקינותו של החומר ומייצרת בלאי לאורך זמן בשימוש. אותה שכבה היא דקה מאוד למראה ובשל כך מתקבלת אשליה של ברק וחלקות. זה אולי גם חיסרון קל כיוון שבמפגש עם חפץ חש אשר יוצר שריטה, נוצרת תגובתיות שקורית גם מול אלומיניום ובכך ישנו מראה ברור לעין של שריטות.
 
אז למה בעצם פלדת אל חלד הפכה להיות הפייבורטית בקרב יצרנים רבים, וגם אצלנו – במסגריית אגן ברזל? פלדת אל חלד היא לרוב חומר גלם שאינו קורע את הכיס, יחד עם היתרון שציינו למעלה הנוגע למראה מבריק וחלק. המראה המבריק בא לידי ביטוי גם בהיותו עמיד לכתמים ולשיתוך וכך נשמר מראה יפהפייה של ניצוץ מתכתי זוהר. אותה פלדה, סגסוגת מתכתית, משמשת רבות את הצרכנים ומתפרשת על פני מגוון רחב של מוצרים כגון מוצרים למטבח בדמות מחבתות וסירים, הסכינים והמזלגות ואף כיורים. אפשר להבין גם למה, שכן העמידות למים ולבלאי היא גבוהה.
 
״על פני יתרונותיה הברורים של פלדת האל חלד״, מוסיף ואומר ניסים לוי בעלים מסגריית אגן ברזל ״אנחנו מעודדים ייצור בנירוסטה שכן זו פלדה שניתנת למיחזור ב100% ואין דבר שאנחנו אוהבים יותר מייצור ידידותי לסביבה!״.
 אז אלה מאיתנו שפחות שולטים ביתרונות של המתכות השונות, נשמח לעשות סדר ולדבר על חומרי גלם שונים שאנו מחזיקים במסגרייה ומשלבים בעת הייצור. על הברזל הרחבנו רבות במאמר שלנו, אתם מוזמנים לגשת לבלוג ולהעמיק קצת יותר. בהמשך נציג גם מאמרים מעמיקים יותר בנושא פְּלִיז ואלומיניום, ובינתיים – למה לבחור בנירוסטה או שמא כדאי לשלב חומר גלם אחר?
 
יתרון של חומר גלם אחד יכול כמובן להיות חיסרונו מול חומר גלם אחר, ובכל זאת כדאי שנמנה אותם; 
אלומיניום למשל מתבלט על פני הנירוסטה בשני יתרונות מרכזיים: האחד, משקלו הסגולי יהיה כרבע ממשקלו הסגולי של הנירוסטה ולכן הוא מאוד קל בהשוואה של נפחים דומים. אמנם, הנירוסטה קשיחה הרבה יותר כסגסוגת ולכן אל מול האלומיניום תציג עמידות גבוהה יותר אל מול נפילה או היתקלות בחפץ כבד. לצורך הדוגמא, אם אפילו מדף מנירוסטה על הרצפה לעומת מדף מאלומיניום, סבירות גבוהה יותר שמדף הנירוסטה ישמור על צורתו. 
היתרון השני נוגע לטמפרטורות והולכת חום. אלומיניום מוליך חום פי 12 יותר מהנירוסטה, וזה גם כן יתרון שצריך לקחת בחשבון. או שמא מדובר בחיסרון?
התשובה שלנו באגן ברזל היא שזה תלוי. תלוי לשם מה תרצו את המוצר אותו תזמינו. 
שילוב הנירוסטה בחללים החיצוניים, במטבח או בחדר האמבטיה 
המוצרים שאנו מייצרים מפלדת האל חלד, מחזיקים ביתרונות ברורים אך אולי העיקרי מכולם הוא נושא העמידות בפני מים ושאר סוגי נוזלים. לפלדת האל חלד עמידות מיוחדת וידועה בפני חדירת נוזלים ולכן זהו אחד מחומרי הגלם האוהבים עלינו במסגריית אגן ברזל. זהו חומר שמשמש אותנו בייצור המוצרים שלכם למקלחת או למטבח, ואף לחלל החיצוני של חצר הבית או פינת הברביקיו. עמידות זו תשמור על המוצר מצופה בנירוסטה מפני קורוזיה והנה יתרון נוסף הקשור לנראות – הנירוסטה אינה משחירה. בכלל. כך תוכלו להבטיח לעצמכם מוצרים לטווח ארוך, בעלי נראות מבריקה ואסתטית. 
זוהי גם הסיבה האולטימטיבית להזמין מאיתנו מוצרים לחדר האמבטיה או השירותים, וכך להזמין מוצרים מתוך מחשבה נכונה ופרקטית. זוהי שמירה על בלאי החומרים בהתאם לחדר בו ךתרצו לשלבם. חדר האמבטיה מייצר המון קורוזיה ולכן בחירה בנירוסטה היא בחירה מדויקת.
 
באפשרותכם לשלב כל מוצר עשוי נירוסטה, כדוגמת: 
 
והנה סרטון נחמד מיוטיוב המציג 8 דרכים מגוונות ופשוטות להסרת חלודה מפלדת אל חלד: 

 

לקריאה על חומרי גלם נוספים, גשו לבלוג המקצועי שלנו והתרשמו משלל האפשרויות שמסגריית אגן ברזל מציעה. 
 
אנו מודעים לגמרי למגבלות של תקופת הקורונה ועשינו מאמצים רבים על מנת להנגיש עבורכם הלקוחות שלנו את המוצרים המוגמרים בצורה מקוונת, נוחה ושירותית. לאחר שהשלמתם את ההזמנה, אנו נדאג לשלוח את מה שבחרתם אליכם במהרה. כך למשל, שולחן שהוזמן היום – יגיע אליכם בטווח של שבועיים בלבד. השירות שלנו כולל משלוחים חינם לכל הארץ.
הגעתם עד כה, וקראתם את כל המאמר? החלטנו לשדרג את המחיר שלנו בעוד 5% הנחה ולהעניק לכם קוד קופון: DANI_BLOG-FIVE
תתחדשו ותרכשו! 

פוסט ישן יותר פוסט חדש יותר